Długość [mm] | 520 |
otwór Ø [mm] | 8,5 |
Wymiar gwintu | M16x1.5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
Ilość otworów | 6 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 86 |
Nowa część | |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 90 |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 100 |
nr EAN | 7316574557271 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4588 SKF
AUDI | 1K0 407 271 AT | |
AUDI | 1K0 407 271 DR | |
AUDI | 1K0 407 271 LB | |
AUDI | 1K0 407 451 CX | |
AUDI | 1K0 407 451 KX | |
AUDI | 5Q0 407 271 A | |
AUDI | 5Q0 407 271 BP | |
AUDI | 5Q0 407 451 X | |
SEAT | 1K0 407 271 AT | |
SEAT | 1K0 407 271 DR | |
SEAT | 1K0 407 271 LB | |
SEAT | 1K0 407 451 CX | |
SEAT | 1K0 407 451 KX | |
SEAT | 1K0 407 763 KX | |
SEAT | 5Q0 407 271 A | |
SEAT | 5Q0 407 451 X | |
SEAT | JZW 407 271 CX | |
SKODA | 1K0 407 271 LB | |
SKODA | 1K0 407 763 KX | |
SKODA | 5Q0 407 271 A | |
SKODA | 5Q0 407 451 X | |
SKODA | JZW 407 271 EX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 AT | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 BL | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 DR | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 HN | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 KQ | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 LB | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 451 CX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 451 KX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 763 EX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 763 KX | |
VOLKSWAGEN | 2K0 407 271 AX | |
VOLKSWAGEN | 2K0 407 271 F | |
VOLKSWAGEN | 2K0 407 271 FX | |
VOLKSWAGEN | 3C0 407 271 BA | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 A | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 CC | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 CD | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 451 X | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 761 GX | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 761 RX | |
VOLKSWAGEN | JZW 407 271 CX | |
VOLKSWAGEN | JZW 407 271 EX |
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4588 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4588 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.