Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Citroën NEMO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.4 HDi (2009.04-???) 68km » VKJC 4588 skf
wybrany samochód: 
Citroën Nemo Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.4 Hdi (2009.04-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy VKJC 4588 SKF

VKJC 4588 Wał napędowy SKF
skf VKJC 4588
Wał napędowy VKJC 4588
VKJC 4588
skf VKJC 4588 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 4588 skf
Wał napędowy VKJC 4588 skf
358.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 4588

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]520
otwór Ø [mm]8,5
Wymiar gwintuM16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,5
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]86
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]90
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]100
nr EAN7316574557271

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4588 SKF

Półoś napędowa przód L 521mm pasuje do: AUDI A3, Q2, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, SUPERB II, YETI 1.2-2.0D 05.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 271 AT
AUDI      1K0 407 271 DR
AUDI      1K0 407 271 LB
AUDI      1K0 407 451 CX
AUDI      1K0 407 451 KX
AUDI      5Q0 407 271 A
AUDI      5Q0 407 271 BP
AUDI      5Q0 407 451 X
SEAT      1K0 407 271 AT
SEAT      1K0 407 271 DR
SEAT      1K0 407 271 LB
SEAT      1K0 407 451 CX
SEAT      1K0 407 451 KX
SEAT      1K0 407 763 KX
SEAT      5Q0 407 271 A
SEAT      5Q0 407 451 X
SEAT      JZW 407 271 CX
SKODA      1K0 407 271 LB
SKODA      1K0 407 763 KX
SKODA      5Q0 407 271 A
SKODA      5Q0 407 451 X
SKODA      JZW 407 271 EX
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 AT
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 BL
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 DR
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 HN
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 KQ
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 LB
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 CX
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 KX
VOLKSWAGEN      1K0 407 763 EX
VOLKSWAGEN      1K0 407 763 KX
VOLKSWAGEN      2K0 407 271 AX
VOLKSWAGEN      2K0 407 271 F
VOLKSWAGEN      2K0 407 271 FX
VOLKSWAGEN      3C0 407 271 BA
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 A
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 CC
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 CD
VOLKSWAGEN      5Q0 407 451 X
VOLKSWAGEN      5Q0 407 761 GX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 761 RX
VOLKSWAGEN      JZW 407 271 CX
VOLKSWAGEN      JZW 407 271 EX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4588 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4588 SKF:

Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.