Długość [mm] | 520 |
otwór Ø [mm] | 8,5 |
Wymiar gwintu | M16x1.5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
Ilość otworów | 6 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 86 |
Nowa część | |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 90 |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 100 |
nr EAN | 7316574557271 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4588 SKF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0407271AT, 1K0407271BL, 1K0407271DR, 1K0407271HN, 1K0407271KQ, 1K0407271LB, 1K0407451CX, 1K0407451KX, 1K0407763EX, 1K0407763KX, 2K0407271AX, 2K0407271F, 2K0407271FX, 3C0407271BA, 5Q0407271A, 5Q0407271CC, 5Q0407271CD, 5Q0407451X, 5Q0407761GX, 5Q0407761RX, JZW407271CX, JZW407271EX
1K0407271AT, 1K0407271DR, 1K0407271LB, 1K0407451CX, 1K0407451KX, 1K0407763KX, 5Q0407271A, 5Q0407451X, JZW407271CX
1K0407271LB, 1K0407763KX, 5Q0407271A, 5Q0407451X, JZW407271EX
1K0407271AT, 1K0407271DR, 1K0407271LB, 1K0407451CX, 1K0407451KX, 5Q0407271A, 5Q0407271BP, 5Q0407451X
AUDI | 1K0 407 271 AT | |
AUDI | 1K0 407 271 DR | |
AUDI | 1K0 407 271 LB | |
AUDI | 1K0 407 451 CX | |
AUDI | 1K0 407 451 KX | |
AUDI | 5Q0 407 271 A | |
AUDI | 5Q0 407 271 BP | |
AUDI | 5Q0 407 451 X | |
SEAT | 1K0 407 271 AT | |
SEAT | 1K0 407 271 DR | |
SEAT | 1K0 407 271 LB | |
SEAT | 1K0 407 451 CX | |
SEAT | 1K0 407 451 KX | |
SEAT | 1K0 407 763 KX | |
SEAT | 5Q0 407 271 A | |
SEAT | 5Q0 407 451 X | |
SEAT | JZW 407 271 CX | |
SKODA | 1K0 407 271 LB | |
SKODA | 1K0 407 763 KX | |
SKODA | 5Q0 407 271 A | |
SKODA | 5Q0 407 451 X | |
SKODA | JZW 407 271 EX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 AT | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 BL | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 DR | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 HN | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 KQ | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 LB | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 451 CX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 451 KX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 763 EX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 763 KX | |
VOLKSWAGEN | 2K0 407 271 AX | |
VOLKSWAGEN | 2K0 407 271 F | |
VOLKSWAGEN | 2K0 407 271 FX | |
VOLKSWAGEN | 3C0 407 271 BA | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 A | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 CC | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 CD | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 451 X | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 761 GX | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 761 RX | |
VOLKSWAGEN | JZW 407 271 CX | |
VOLKSWAGEN | JZW 407 271 EX |
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4588 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4588 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.