Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.3 E quattro (1986.08-1990.11) 136km » VKJC 4595 skf
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.3 E Quattro (1986.08-1990.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy VKJC 4595 SKF

VKJC 4595 Wał napędowy SKF
skf VKJC 4595
Wał napędowy VKJC 4595
435.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 4595

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]584,5
Wymiar gwintuM16X1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,5
Długość 2 [mm]68
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]90
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]86
nr EAN7316575890285

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4595 SKF

Półoś napędowa przód L 68/584,5mm pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, YETI, VW GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI, GOLF VII 1.6-2.5 05.03-10.20
numery OEM:
AUDI      1K0 407 271 BD
AUDI      1K0 407 271 CQ
AUDI      1K0 407 271 PJ
AUDI      1K0 407 271 PK
AUDI      1K0 407 451 PX
AUDI      1K0 407 451 RX
AUDI      1K0 407 763 MX
AUDI      5Q0 407 271 CE
AUDI      5Q0 407 271 DF
AUDI      5Q0 407 763 DX
SEAT      1K0 407 271 BD
SEAT      1K0 407 271 CQ
SEAT      1K0 407 271 PJ
SEAT      1K0 407 271 PK
SEAT      1K0 407 763 MX
SEAT      5Q0 407 271 DF
SEAT      5Q0 407 763 DX
SKODA      1K0 407 271 BD
SKODA      1K0 407 271 CQ
SKODA      1K0 407 271 DE
SKODA      1K0 407 271 PJ
SKODA      1K0 407 271 PK
SKODA      1K0 407 451 RX
SKODA      1K0 407 761 CX
SKODA      1K0 407 763 MX
SKODA      5Q0 407 271 DF
SKODA      5Q0 407 763 DX
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 BD
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 CQ
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 DE
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 PJ
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 PK
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 PX
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 RX
VOLKSWAGEN      1K0 407 453 KX
VOLKSWAGEN      1K0 407 453 LX
VOLKSWAGEN      1K0 407 761 CX
VOLKSWAGEN      1K0 407 763 MX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 CE
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 DF
VOLKSWAGEN      5Q0 407 763 DX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4595 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4595 SKF:

Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.