Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Volkswagen SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.8 T 20V (1997.09-2010.03) 150km » VKJC 5097 skf
wybrany samochód: 
Volkswagen Sharan (7m8, 7m9, 7m6) 1.8 T 20v (1997.09-2010.03) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy VKJC 5097 SKF

VKJC 5097 Wał napędowy SKF
skf VKJC 5097
Wał napędowy VKJC 5097
VKJC 5097
skf VKJC 5097 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 5097 skf
Wał napędowy VKJC 5097 skf
426.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 5097

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]753
otwór Ø [mm]8,2
Wymiar gwintuM16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]52
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]78
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]85
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]94
nr EAN7316572904107

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 5097 SKF

Półoś napędowa przód P 753,5mm pasuje do: AUDI A2, SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, VW FOX, POLO IV 1.2-1.9D 08.99-05.15
numery OEM:
AUDI      6Q0 407 272 AN
AUDI      6Q0 407 272 AP
AUDI      6Q0 407 272 BE
AUDI      6Q0 407 272 DR
AUDI      6Q0 407 452 AX
AUDI      6Q0 407 452 EX
AUDI      6Q0 407 452 FX
AUDI      6Q0 407 452 GX
AUDI      6Q0 407 452 PX
SEAT      6Q0 407 272 AQ
SEAT      6Q0 407 272 BC
SEAT      6Q0 407 272 BD
SEAT      6Q0 407 272 BE
SEAT      6Q0 407 272 DR
SEAT      6Q0 407 452 AX
SEAT      6Q0 407 452 EX
SEAT      6Q0 407 452 FX
SEAT      6Q0 407 452 GX
SEAT      6Q0 407 452 PX
SEAT      6Q0 407 452 QX
SEAT      6R0 407 764 J
SEAT      JZW 407 272 HX
SKODA      6Q0 407 272 AQ
SKODA      6Q0 407 272 BC
SKODA      6Q0 407 272 BD
SKODA      6Q0 407 272 BE
SKODA      6Q0 407 272 BH
SKODA      6Q0 407 272 DR
SKODA      6Q0 407 452 AX
SKODA      6Q0 407 452 DX
SKODA      6Q0 407 452 EX
SKODA      6Q0 407 452 FX
SKODA      6Q0 407 452 GX
SKODA      6Q0 407 452 QX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 AQ
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 BC
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 BD
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 BE
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 BH
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 DM
VOLKSWAGEN      6Q0 407 272 DR
VOLKSWAGEN      6Q0 407 452 AX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 452 EX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 452 FX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 452 GX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 452 QX
VOLKSWAGEN      6QE 407 272 P
VOLKSWAGEN      JZW 407 272 HX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 5097 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 5097 SKF:

,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.