Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Opel KADETT E Kombi (T85) 1.3 S (C15, C35, D15, D35) (1984.09-1987.08) 75km » VKJC 5786 skf
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.3 S (c15, C35, D15, D35) (1984.09-1987.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ FORD 2,0TDCI C-MAX/FOCUS III PR. AUTOMAT 965,5MM VKJC 5786 SKF

VKJC 5786 PÓŁOŚ FORD 2,0TDCI C-MAX/FOCUS III PR. AUTOMAT 965,5MM SKF
skf VKJC 5786
PÓŁOŚ FORD 2,0TDCI C-MAX/FOCUS III PR. AUTOMAT 965,5MM VKJC 5786
VKJC 5786
skf VKJC 5786 PÓŁOŚ FORD 2,0TDCI C-MAX/FOCUS III PR. AUTOMAT 965,5MM
PÓŁOŚ FORD 2,0TDCI C-MAX/FOCUS III PR. AUTOMAT 965,5MM VKJC 5786 skf
483.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 5786

producent:

SKF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ FORD 2,0TDCI C-MAX/FOCUS III PR. AUTOMAT 965,5MM VKJC 5786 SKF

Półoś napędowa przód P 353/965,5mm pasuje do: FORD C-MAX II, FOCUS III, GRAND C-MAX 2.0D 04.10-06.19
numery OEM:
FORD USA      1682458
FORD USA      1692122
FORD USA      1712270
FORD USA      1746979
FORD USA      1809716
FORD USA      AV61-3B436-EB
FORD USA      AV61-3B436-EC
FORD USA      AV61-3B436-ED
FORD USA      AV61-3B436-EE
FORD USA      RMAV61-3B436-E1E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PÓŁOŚ FORD 2,0TDCI C-MAX/FOCUS III PR. AUTOMAT 965,5MM VKJC 5786 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o PÓŁOŚ FORD 2,0TDCI C-MAX/FOCUS III PR. AUTOMAT 965,5MM VKJC 5786 SKF:

Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.