Średnica [mm] | 67 |
Szerokość [mm] | 34 |
nr EAN | 7316571612836 |
Dodatkowe informacje o produkcie rolka prowadząca paska rozrządu VKM 22385 SKF
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
7701040204
4740846, 99432547, 99461357
4403144, 9111144
081832, 083040
081823, 081832, 083040
2997797, 503643822, 504068266, 99432547
CITROËN | 0818.32 | |
CITROËN | 0830.40 | |
FIAT | 4740846 | |
FIAT | 99432547 | |
FIAT | 99461357 | |
IVECO | 2997797 | |
IVECO | 503643822 | |
IVECO | 504068266 | |
IVECO | 99432547 | |
OPEL | 44 03 144 | |
OPEL | 9111144 | |
PEUGEOT | 0818.23 | |
PEUGEOT | 0818.32 | |
PEUGEOT | 0830.40 | |
RENAULT | 77 01 040 204 | |
VAUXHALL | 44 03 144 | |
VAUXHALL | 9111144 |
Zastosowanie rolka prowadząca paska rozrządu VKM 22385 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o rolka prowadząca paska rozrządu VKM 22385 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.