Długość [mm] | 1377 | |
Szerokość [mm] | 21,36 | |
Ilość żeber | 6 | |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
nr EAN | 7316575654023 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 32236 SKF
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
51758383, 51773551, 51776566, 51800046, 55190813, 55193358, 55203815, 55248411
51758383, 51758385, 51773551, 51776566, 51800046, 55190813, 55193358, 55203815, 55248411, 6000625263, 71743963, 71743966
51758383, 51773551, 51776566, 51800046, 55190813, 55193358, 55203815, 55248411
ALFA ROMEO | 51758383 | |
ALFA ROMEO | 51773551 | |
ALFA ROMEO | 51776566 | |
ALFA ROMEO | 51800046 | |
ALFA ROMEO | 55190813 | |
ALFA ROMEO | 55193358 | |
ALFA ROMEO | 55203815 | |
ALFA ROMEO | 55248411 | |
FIAT | 51758383 | |
FIAT | 51758385 | |
FIAT | 51773551 | |
FIAT | 51776566 | |
FIAT | 51800046 | |
FIAT | 55190813 | |
FIAT | 55193358 | |
FIAT | 55203815 | |
FIAT | 55248411 | |
FIAT | 6000625263 | |
FIAT | 71743963 | |
FIAT | 71743966 | |
LANCIA | 51758383 | |
LANCIA | 51773551 | |
LANCIA | 51776566 | |
LANCIA | 51800046 | |
LANCIA | 55190813 | |
LANCIA | 55193358 | |
LANCIA | 55203815 | |
LANCIA | 55248411 | |
OPEL | 12 04 187 | |
OPEL | 12 04 295 | |
OPEL | 55190811 | |
OPEL | 55190813 | |
OPEL | 55562251 | |
OPEL | 63 40 555 | |
OPEL | 63 40 557 | |
OPEL | 63 40 572 | |
OPEL | 95511411 | |
OPEL | 95511417 | |
SAAB | 55 190 811 | |
SAAB | 55 190 813 | |
SAAB | 55 562 251 | |
SUZUKI | 17530-79J60 | |
SUZUKI | 17540-79J50 | |
VAUXHALL | 12 04 187 | |
VAUXHALL | 12 04 295 | |
VAUXHALL | 55190811 | |
VAUXHALL | 55190813 | |
VAUXHALL | 55562251 | |
VAUXHALL | 63 40 555 | |
VAUXHALL | 63 40 557 | |
VAUXHALL | 63 40 572 | |
VAUXHALL | 95511411 | |
VAUXHALL | 95511417 | |
JEEP | K68237454AA |
Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 32236 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 32236 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.