Długość [mm] | 1468 | |
Szerokość [mm] | 21,36 | |
Ilość żeber | 6 | |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
nr EAN | 7316576051340 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33316 SKF
CITROËN | 16 138 377 80 | |
CITROËN | 16 138 399 80 | |
CITROËN | 5750.EM | |
CITROËN | 5750.LA | |
CITROËN | 5750.WH | |
CITROËN | 5750.XT | |
CITROËN | 5751.55 | |
CITROËN | 5751.56 | |
CITROËN | 5751.92 | |
CITROËN | 5751.95 | |
FIAT | 1613837780 | |
FIAT | 1613838680 | |
FIAT | 1613839980 | |
FIAT | 9633315180 | |
FIAT | 9633478180 | |
FIAT | 9634465780 | |
FIAT | 9638234780 | |
FIAT | 9644759580 | |
FIAT | 9644788580 | |
FIAT | 9647463180 | |
FIAT | 9652746580 | |
FIAT | 9653522380 | |
FORD | 1310771 | |
FORD | 4M5Q 6A228 FC | |
LANCIA | 1613837780 | |
LANCIA | 9633315180 | |
LANCIA | 9634465780 | |
LANCIA | 9653522380 | |
PEUGEOT | 16 138 377 80 | |
PEUGEOT | 16 138 399 80 | |
PEUGEOT | 5750.KZ | |
PEUGEOT | 5750.T5 | |
PEUGEOT | 5750.WH | |
PEUGEOT | 5750.XT | |
PEUGEOT | 5751.55 | |
PEUGEOT | 5751.56 | |
PEUGEOT | 5751.92 | |
PEUGEOT | 5751.95 | |
SUZUKI | 49160-67G00 |
Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33316 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33316 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020