Długość [mm] | 1670 | |
Szerokość [mm] | 21,36 | |
Ilość żeber | 6 | |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
nr EAN | 7316574567737 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 34700 SKF
ALFA ROMEO | 6000611039 | |
CITROËN | 16 080 248 80 | |
CITROËN | 16 090 106 80 | |
CITROËN | 16 114 234 80 | |
CITROËN | 16 114 237 80 | |
CITROËN | 5750.YH | |
CITROËN | 5751.F0 | |
CITROËN | 5751.F1 | |
CITROËN | 5751.F2 | |
CITROËN | 96 787 701 80 | |
FIAT | 1609010680 | |
FIAT | 1611423480 | |
FIAT | 6000611039 | |
FIAT | 9658142480 | |
FIAT | 9658142680 | |
FIAT | 9658142780 | |
FIAT | 9658144480 | |
FIAT | 9662806680 | |
FIAT | 9678325280 | |
FIAT | 9678770180 | |
FORD | 1117008 | |
FORD | 1201178 | |
FORD | 1372398 | |
FORD | 1383663 | |
FORD | 1420513 | |
FORD | 1434283 | |
FORD | 1496244 | |
FORD | 1723603 | |
FORD | 1731709 | |
FORD | 1731729 | |
FORD | 6C1Q 19A216 AA | |
FORD | 6C1Q 19A216 AB | |
FORD | 6C1Q 6A228 AB | |
FORD | 6C1Q 6C301 CB | |
FORD | 6C1Q 6C301 CC | |
FORD | AC1Q-6C301-CA | |
FORD | CC1Q 19A216 CA | |
FORD | CC1Q 19A216 DA | |
FORD | XS7E 19A216 AC | |
FORD | XS7E 19A216 AD | |
JAGUAR | C2S27004 | |
JAGUAR | C2Z13672 | |
JAGUAR | CC1Q 19A216 CA | |
JAGUAR | CX23 8620 AA | |
LANCIA | 6000611039 | |
MITSUBISHI | 1340A158 | |
MITSUBISHI | 1340A193 | |
PEUGEOT | 16 080 248 80 | |
PEUGEOT | 16 090 106 80 | |
PEUGEOT | 16 114 234 80 | |
PEUGEOT | 16 114 237 80 | |
PEUGEOT | 5750.YH | |
PEUGEOT | 5751.F0 | |
PEUGEOT | 5751.F1 | |
PEUGEOT | 5751.F2 | |
PEUGEOT | 96 787 701 80 | |
TOYOTA | 90916-02516 | |
TOYOTA | 90916-02727 | |
LEXUS | 90916-02727 |
Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 34700 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 34700 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.