Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Citroën JUMPY II Platforma / podwozie 1.6 HDi 90 16V (2007.06-2016.03) 90km » VKMA 35320 skf
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Ii Platforma / Podwozie 1.6 Hdi 90 16v (2007.06-2016.03) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 35320 SKF

VKMA 35320 Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF
305.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

VKM 35311, VKMV 6PK1250

numer części:

VKMA 35320

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1250
Szerokość [mm]21,36
Ilość żeber6
Materiał pasaEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN7316579358965

skład zestawu:
VKM 35311 Rolka napinająca paska wieloklinowego
VKMV 6PK1250 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 35320 SKF

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, CORSA D, MERIVA A, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.7D 09.03-
numery OEM:
OPEL      13 40 600
OPEL      62 04 663
OPEL      63 40 671
OPEL      63 40 678
OPEL      93192781
OPEL      97186395
OPEL      97385845
OPEL      98005564
VAUXHALL      13 40 600
VAUXHALL      62 04 663
VAUXHALL      63 40 678
VAUXHALL      93192781
VAUXHALL      97186395
VAUXHALL      98005564
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 35320 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 35320 SKF:

2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Jakość OK
2021-12-16
 5/5
Ok

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.