Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » VKML 85004 skf

Zestaw łańcucha rozrządu VKML 85004 SKF

VKML 85004 Zestaw łańcucha rozrządu SKF
539.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

VKML 85004

producent:

SKF

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez koła zębatego wałka pośredniego
Ilość ogniw łańcucha 148
Wykonanie łańcucha Simplex
Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
nr EAN 7316579445207

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu VKML 85004 SKF

Rozrząd kpl. (koło + łańcuch) pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A, ZAFIRA B 2.2 09.00-12.12

Zestaw łańcucha rozrządu VKML 85004 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zestaw łańcucha rozrządu VKML 85004 producenta SKF

OPEL

12577386, 12608580, 24461834, 4807839, 55569838, 5636378, 5636396, 5636401, 636176, 90537338

numery OEM:
FIAT      71739327
FIAT      71769984
OPEL      12577386
OPEL      12608580
OPEL      24461834
OPEL      48 07 839
OPEL      55569838
OPEL      56 36 378
OPEL      56 36 396
OPEL      56 36 401
OPEL      6 36 176
OPEL      90537338
VAUXHALL      12577386
VAUXHALL      12608580
VAUXHALL      24461834
VAUXHALL      48 07 839
VAUXHALL      55569838
VAUXHALL      56 36 378
VAUXHALL      56 36 396
VAUXHALL      56 36 401
VAUXHALL      6 36 176
VAUXHALL      90537338
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu VKML 85004 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu VKML 85004 SKF:

Oleg, Rypin
2022-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.