Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 710 | |
Ciężar [kg] | 0,11 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 3 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV021 SKV
ALFA ROMEO | 121515 | |
ALFA ROMEO | 60809012 | |
AUDI | 048906265B | |
AUDI | 078906265B | |
FIAT | 121515 | |
FIAT | 60809012 | |
LANCIA | 121515 | |
LANCIA | 60809012 | |
SEAT | 048906265B | |
SEAT | 078906265B | |
SKODA | 048906265B | |
SKODA | 078906265B | |
VOLKSWAGEN | 048906265B | |
VOLKSWAGEN | 078906265B | |
FERRARI | 121515 | |
FERRARI | 60809012 | |
LAMBORGHINI | 048906265B | |
LAMBORGHINI | 078906265B | |
MASERATI | 121515 | |
MASERATI | 60809012 | |
BENTLEY | 048906265B | |
BENTLEY | 078906265B |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV021 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.