Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 550 |
Ciężar [kg] | 0,10 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV030 SKV
AUDI | 030906265T | |
AUDI | 6U0906265C | |
AUDI | 6U0906265E | |
SEAT | 030906265T | |
SEAT | 6U0906265C | |
SEAT | 6U0906265E | |
SKODA | 030906265T | |
SKODA | 6U0906265C | |
SKODA | 6U0906265E | |
VOLKSWAGEN | 030906265T | |
VOLKSWAGEN | 6U0906265C | |
VOLKSWAGEN | 6U0906265E | |
LAMBORGHINI | 030906265T | |
LAMBORGHINI | 6U0906265C | |
LAMBORGHINI | 6U0906265E | |
BENTLEY | 030906265T | |
BENTLEY | 6U0906265C | |
BENTLEY | 6U0906265E |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV030 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.