Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 540 | |
Ciężar [kg] | 0,10 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV035 SKV
CITROËN | 1618HC | |
CITROËN | 1628HN | |
CITROËN | 1628KN | |
CITROËN | 96229975 | |
CITROËN | 96359785 | |
CITROËN | 9636968780 | |
CITROËN | 9665104080 | |
PEUGEOT | 1618HC | |
PEUGEOT | 1628HN | |
PEUGEOT | 1628KN | |
PEUGEOT | 96229975 | |
PEUGEOT | 96359785 | |
PEUGEOT | 9636968780 | |
PEUGEOT | 9665104080 | |
RENAULT | 9635978580 | |
DACIA | 9635978580 | |
TATA (TELCO) | 216798843 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV035 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.