Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 1230 | |
Ciężar [kg] | 0,11 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV037 SKV
ALFA ROMEO | 9622997680 | |
ALFA ROMEO | 9635978980 | |
CITROËN | 1628EC | |
CITROËN | 1628HQ | |
CITROËN | 96229976 | |
CITROËN | 96359789 | |
FIAT | 9622997680 | |
FIAT | 9635978980 | |
LANCIA | 9622997680 | |
LANCIA | 9635978980 | |
PEUGEOT | 1628EC | |
PEUGEOT | 1628HQ | |
PEUGEOT | 96229976 | |
PEUGEOT | 96359789 | |
FERRARI | 9622997680 | |
FERRARI | 9635978980 | |
MASERATI | 9622997680 | |
MASERATI | 9635978980 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV037 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.