Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 610 |
Ciężar [kg] | 0,10 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV054 SKV
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
46521170, 46750243, 46750249, 46762653, 467626530, 46774531, 60814851
46521170, 46750243, 46750249, 46762653, 467626530, 46774531, 60814851
46521170, 46750243, 46750249, 46762653, 467626530, 46774531, 60814851
ALFA ROMEO | 46521170 | |
ALFA ROMEO | 46750243 | |
ALFA ROMEO | 46750249 | |
ALFA ROMEO | 46762653 | |
ALFA ROMEO | 467626530 | |
ALFA ROMEO | 46774531 | |
ALFA ROMEO | 60814851 | |
FIAT | 46521170 | |
FIAT | 46750243 | |
FIAT | 46750249 | |
FIAT | 46762653 | |
FIAT | 467626530 | |
FIAT | 46774531 | |
FIAT | 60814851 | |
LANCIA | 46521170 | |
LANCIA | 46750243 | |
LANCIA | 46750249 | |
LANCIA | 46762653 | |
LANCIA | 467626530 | |
LANCIA | 46774531 | |
LANCIA | 60814851 | |
FERRARI | 46521170 | |
FERRARI | 46750243 | |
FERRARI | 46750249 | |
FERRARI | 46762653 | |
FERRARI | 467626530 | |
FERRARI | 46774531 | |
FERRARI | 60814851 | |
MASERATI | 46521170 | |
MASERATI | 46750243 | |
MASERATI | 46750249 | |
MASERATI | 46762653 | |
MASERATI | 467626530 | |
MASERATI | 46774531 | |
MASERATI | 60814851 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV054 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.