
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 430 |
| Ciężar [kg] | 0,10 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV080 SKV
| BMW | 11781247406 | |
| BMW | 11781742050 | |
| BMW | 1247406 | |
| BMW | 1742050 | |
| MERCEDES-BENZ | 0015407617 | |
| MERCEDES-BENZ | A0015407617 | |
| MG | MHK000210 | |
| ROVER | MHK000210 | |
| ROLLS-ROYCE | PB20364 | |
| SMART | 0015407617 | |
| SMART | A0015407617 | |
| MINI | 11781247406 | |
| MINI | 11781742050 | |
| MINI | 1247406 | |
| MINI | 1742050 | |
| MAYBACH | 0015407617 | |
| MAYBACH | A0015407617 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV080 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.