Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,10 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV097 SKV
CITROËN | 16287S | |
CITROËN | 16289V | |
CITROËN | 1628AA | |
CITROËN | 1628HN | |
CITROËN | 1628KN | |
CITROËN | 1628KY | |
CITROËN | 1628NY | |
CITROËN | 1628YK | |
CITROËN | 9636968780 | |
PEUGEOT | 162870 | |
PEUGEOT | 16287S | |
PEUGEOT | 16289V | |
PEUGEOT | 1628AA | |
PEUGEOT | 1628HN | |
PEUGEOT | 1628KN | |
PEUGEOT | 1628KY | |
PEUGEOT | 1628NY | |
PEUGEOT | 1628YK | |
PEUGEOT | 9636968780 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV097 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.