| 3 lata gwarancji | |
| Sonda palcowa | |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość kabli | 800 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
| 3 lata gwarancji | |
| Sonda palcowa | |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość kabli | 800 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Dodatkowe informacje o produkcie SONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW 1.4 09SKV127 SKV
| AUDI | 04E 906 262 A | |
| AUDI | 04E 906 262 AG | |
| AUDI | 04E 906 262 DT | |
| AUDI | 04E 906 262 EC | |
| AUDI | 04E 906 262 EM | |
| AUDI | 04E 906 262 ER | |
| AUDI | 04E 906 262 F | |
| AUDI | 04E 906 262 M | |
| AUDI | 8W0 906 265 | |
| SEAT | 04E 906 262 A | |
| SEAT | 04E 906 262 AG | |
| SEAT | 04E 906 262 DT | |
| SEAT | 04E 906 262 EC | |
| SEAT | 04E 906 262 EM | |
| SEAT | 04E 906 262 ER | |
| SEAT | 04E 906 262 F | |
| SEAT | 04E 906 262 M | |
| SKODA | 04E 906 262 A | |
| SKODA | 04E 906 262 AG | |
| SKODA | 04E 906 262 DJ | |
| SKODA | 04E 906 262 DT | |
| SKODA | 04E 906 262 EC | |
| SKODA | 04E 906 262 EM | |
| SKODA | 04E 906 262 ER | |
| SKODA | 04E 906 262 F | |
| SKODA | 04E 906 262 M | |
| VOLKSWAGEN | 04E 906 262 A | |
| VOLKSWAGEN | 04E 906 262 AG | |
| VOLKSWAGEN | 04E 906 262 DT | |
| VOLKSWAGEN | 04E 906 262 EC | |
| VOLKSWAGEN | 04E 906 262 EM | |
| VOLKSWAGEN | 04E 906 262 ER | |
| VOLKSWAGEN | 04E 906 262 F | |
| VOLKSWAGEN | 04E 906 262 M |
Zastosowanie SONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW 1.4 09SKV127 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.