3 lata gwarancji | |
Sonda lambda | |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Dodatkowe informacje o produkcie SONDA LAMBDA FORD HYUNDAI KIA MERCEDES-BENZ SAAB 09SKV411 SKV
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER
55566818
392102B420, 392102E100, 393502A620
LR001370
392102B420, 392102E100, 393502A620
0105422618, A0105422618
5144255, BA5A9Y460BA, BA5Z9F472A, BA5Z9F472B
GMC | 55566818 | |
GMC | 5855381 | |
MERCEDES-BENZ | 0105422618 | |
MERCEDES-BENZ | A0105422618 | |
OPEL | 55566818 | |
SAAB | 55566818 | |
HYUNDAI | 392102B420 | |
HYUNDAI | 392102E100 | |
HYUNDAI | 393502A620 | |
KIA | 392102B420 | |
KIA | 392102E100 | |
KIA | 393502A620 | |
FORD USA | 5144255 | |
FORD USA | BA5A9Y460BA | |
FORD USA | BA5Z9F472A | |
FORD USA | BA5Z9F472B | |
LINCOLN | BA5Z9F472A | |
LINCOLN | BA5Z9F472B | |
LAND ROVER | LR001370 |
Zastosowanie SONDA LAMBDA FORD HYUNDAI KIA MERCEDES-BENZ SAAB 09SKV411 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.