Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 583 | |
Ciężar [kg] | 0,15 | |
Opór [Ohm] | 4,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV543 SKV
AUDI | 030906265K | |
AUDI | 030906265Q | |
AUDI | 037906265B | |
SEAT | 030906265K | |
SEAT | 030906265Q | |
SEAT | 037906265B | |
SKODA | 030906265K | |
SKODA | 030906265Q | |
SKODA | 037906265B | |
VOLKSWAGEN | 030906265K | |
VOLKSWAGEN | 030906265Q | |
VOLKSWAGEN | 037906265B | |
LAMBORGHINI | 030906265K | |
LAMBORGHINI | 030906265Q | |
LAMBORGHINI | 037906265B | |
BENTLEY | 030906265K | |
BENTLEY | 030906265Q | |
BENTLEY | 037906265B |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV543 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.