
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 385 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV563 SKV
| CHRYSLER | MD183399 | |
| DODGE | MD183399 | |
| MITSUBISHI | MD182691 | |
| MITSUBISHI | MD183399 | |
| MITSUBISHI | MD198529 | |
| MITSUBISHI | MD300080 | |
| HYUNDAI | 3921022600 | |
| HYUNDAI | 3921022610 | |
| HYUNDAI | 3921022620 | |
| HYUNDAI | 3921023750 | |
| KIA | 3921022600 | |
| KIA | 3921022610 | |
| KIA | 3921022620 | |
| KIA | 3921023750 | |
| PROTON | MD182691 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV563 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.