
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 720 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV577 SKV
| FORD | 1067580 | |
| FORD | 1088851 | |
| FORD | 1108640 | |
| FORD | 1254739 | |
| FORD | 1300544 | |
| FORD | 1302221 | |
| FORD | 1306213 | |
| FORD | 1306214 | |
| FORD | 1309292 | |
| FORD | 1322705 | |
| FORD | 1322706 | |
| FORD | 1325748 | |
| FORD | 1326414 | |
| FORD | 1326415 | |
| FORD | 1326416 | |
| FORD | 1327547 | |
| FORD | 1327548 | |
| FORD | 1327549 | |
| FORD | 1327550 | |
| FORD | 1346366 | |
| FORD | 1346367 | |
| FORD | 1351337 | |
| FORD | 1536254 | |
| FORD | 3M519F472AA | |
| FORD | 3M519F472AB | |
| FORD | 3M519F472AC | |
| FORD | 3M519F472BA | |
| FORD | 3M519F472BB | |
| FORD | 3M519F472BC | |
| FORD | 3M519F472CA | |
| FORD | 3M519F472CB | |
| FORD | 3M519F472DA | |
| FORD | 3M519F472DB | |
| FORD | 3M519F472DC | |
| FORD | 3M519G444BA | |
| FORD | 3M519G444BB | |
| FORD | 3M519G444BC | |
| FORD | 3M519G444CA | |
| FORD | 3M519G444CB | |
| FORD | 3M519G444DA | |
| FORD | 3M519G444DB | |
| FORD | 3M519G444DC | |
| FORD | 3S7A9G444CA | |
| FORD | 98FB9F472BB | |
| FORD | 98FB9F472CA | |
| FORD | 98FB9G444CB | |
| VOLVO | 30684354 | |
| VOLVO | 30684355 | |
| VOLVO | 30731563 | |
| VOLVO | 30757769 | |
| VOLVO | 8653653 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV577 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.