Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 1500 | |
Ciężar [kg] | 0,23 | |
Opór [Ohm] | 2,1 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV586 SKV
BMW | 11781468620 | |
BMW | 11781720537 | |
BMW | 11781726321 | |
BMW | 11781734796 | |
BMW | 11781735680 | |
BMW | 11781735710 | |
BMW | 1468620 | |
BMW | 1720537 | |
BMW | 1726321 | |
BMW | 1734796 | |
BMW | 1735680 | |
BMW | 1735710 | |
MINI | 11781468620 | |
MINI | 11781720537 | |
MINI | 11781726321 | |
MINI | 11781734796 | |
MINI | 11781735680 | |
MINI | 11781735710 | |
MINI | 1468620 | |
MINI | 1720537 | |
MINI | 1726321 | |
MINI | 1734796 | |
MINI | 1735680 | |
MINI | 1735710 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV586 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.