
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 310 |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
| Opór [Ohm] | 3,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV595 SKV
| ALFA ROMEO | 0055201610 | |
| ALFA ROMEO | 46460055 | |
| ALFA ROMEO | 464600550 | |
| ALFA ROMEO | 46529385 | |
| ALFA ROMEO | 46545432 | |
| ALFA ROMEO | 46750245 | |
| ALFA ROMEO | 46751052 | |
| ALFA ROMEO | 46751082 | |
| ALFA ROMEO | 46760867 | |
| ALFA ROMEO | 55184545 | |
| ALFA ROMEO | 55201610 | |
| FIAT | 0055201610 | |
| FIAT | 46460055 | |
| FIAT | 464600550 | |
| FIAT | 46529385 | |
| FIAT | 46545432 | |
| FIAT | 46750245 | |
| FIAT | 46751052 | |
| FIAT | 46751082 | |
| FIAT | 46760867 | |
| FIAT | 55184545 | |
| FIAT | 55201610 | |
| IVECO | 504083015 | |
| LANCIA | 0055201610 | |
| LANCIA | 46460055 | |
| LANCIA | 464600550 | |
| LANCIA | 46529385 | |
| LANCIA | 46545432 | |
| LANCIA | 46750245 | |
| LANCIA | 46751052 | |
| LANCIA | 46751082 | |
| LANCIA | 46760867 | |
| LANCIA | 55184545 | |
| LANCIA | 55201610 | |
| FERRARI | 0055201610 | |
| FERRARI | 46460055 | |
| FERRARI | 464600550 | |
| FERRARI | 46529385 | |
| FERRARI | 46545432 | |
| FERRARI | 46750245 | |
| FERRARI | 46751052 | |
| FERRARI | 46751082 | |
| FERRARI | 46760867 | |
| FERRARI | 55184545 | |
| FERRARI | 55201610 | |
| MASERATI | 0055201610 | |
| MASERATI | 46460055 | |
| MASERATI | 464600550 | |
| MASERATI | 46529385 | |
| MASERATI | 46545432 | |
| MASERATI | 46750245 | |
| MASERATI | 46751052 | |
| MASERATI | 46751082 | |
| MASERATI | 46760867 | |
| MASERATI | 55184545 | |
| MASERATI | 55201610 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV595 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.