Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 310 | |
Ciężar [kg] | 0,13 | |
Opór [Ohm] | 3,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV595 SKV
ALFA ROMEO | 0055201610 | |
ALFA ROMEO | 46460055 | |
ALFA ROMEO | 464600550 | |
ALFA ROMEO | 46529385 | |
ALFA ROMEO | 46545432 | |
ALFA ROMEO | 46750245 | |
ALFA ROMEO | 46751052 | |
ALFA ROMEO | 46751082 | |
ALFA ROMEO | 46760867 | |
ALFA ROMEO | 55184545 | |
ALFA ROMEO | 55201610 | |
FIAT | 0055201610 | |
FIAT | 46460055 | |
FIAT | 464600550 | |
FIAT | 46529385 | |
FIAT | 46545432 | |
FIAT | 46750245 | |
FIAT | 46751052 | |
FIAT | 46751082 | |
FIAT | 46760867 | |
FIAT | 55184545 | |
FIAT | 55201610 | |
IVECO | 504083015 | |
LANCIA | 0055201610 | |
LANCIA | 46460055 | |
LANCIA | 464600550 | |
LANCIA | 46529385 | |
LANCIA | 46545432 | |
LANCIA | 46750245 | |
LANCIA | 46751052 | |
LANCIA | 46751082 | |
LANCIA | 46760867 | |
LANCIA | 55184545 | |
LANCIA | 55201610 | |
FERRARI | 0055201610 | |
FERRARI | 46460055 | |
FERRARI | 464600550 | |
FERRARI | 46529385 | |
FERRARI | 46545432 | |
FERRARI | 46750245 | |
FERRARI | 46751052 | |
FERRARI | 46751082 | |
FERRARI | 46760867 | |
FERRARI | 55184545 | |
FERRARI | 55201610 | |
MASERATI | 0055201610 | |
MASERATI | 46460055 | |
MASERATI | 464600550 | |
MASERATI | 46529385 | |
MASERATI | 46545432 | |
MASERATI | 46750245 | |
MASERATI | 46751052 | |
MASERATI | 46751082 | |
MASERATI | 46760867 | |
MASERATI | 55184545 | |
MASERATI | 55201610 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV595 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.