Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 410 | |
Ciężar [kg] | 0,12 | |
Opór [Ohm] | 6 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV671 SKV
ALFA ROMEO | 96359782 | |
CITROËN | 1618RO | |
CITROËN | 1618Z7 | |
CITROËN | 1628CW | |
CITROËN | 1628HR | |
CITROËN | 96229974 | |
CITROËN | 96229997 | |
CITROËN | 9657632980 | |
FIAT | 96359782 | |
LANCIA | 96359782 | |
PEUGEOT | 1618RO | |
PEUGEOT | 1618Z7 | |
PEUGEOT | 1628CW | |
PEUGEOT | 1628HR | |
PEUGEOT | 96229974 | |
PEUGEOT | 96229997 | |
PEUGEOT | 9657632980 | |
RENAULT | 9635978280 | |
DACIA | 9635978280 | |
FERRARI | 96359782 | |
MASERATI | 96359782 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV671 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.