
| Napięcie [V] | 12 | 
| Długość [mm] | 565 | 
| Ciężar [kg] | 0,14 | 
| Opór [Ohm] | 9 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Sonda lambda | Sonda lambda | 
| Liczba przewodów | 4 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV689 SKV
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
1628KY
1628KY
| CITROËN | 1628KY | |
| PEUGEOT | 1628KY | 
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV689 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.