Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 500 | |
Ciężar [kg] | 0,12 | |
Opór [Ohm] | 6 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV709 SKV
ALFA ROMEO | 55353811 | |
FIAT | 55353811 | |
LANCIA | 55353811 | |
OPEL | 09202577 | |
OPEL | 55353811 | |
OPEL | 55353812 | |
OPEL | 855358 | |
CHEVROLET | 55353811 | |
CHEVROLET | 55353812 | |
DAEWOO | 55353811 | |
DAEWOO | 55353812 | |
FERRARI | 55353811 | |
MASERATI | 55353811 | |
PONTIAC | 55353811 | |
PONTIAC | 55353812 | |
BUICK | 55353811 | |
BUICK | 55353812 | |
CADILLAC | 55353811 | |
CADILLAC | 55353812 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV709 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.