Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 595 | |
Ciężar [kg] | 0,13 | |
Opór [Ohm] | 6 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV712 SKV
AUDI | 036906262AA | |
AUDI | 03C906262AC | |
AUDI | 03C906262AE | |
AUDI | 03C906262Q | |
AUDI | 03C906262T | |
AUDI | 04E906262 | |
AUDI | 06E906265AB | |
AUDI | 06E906265J | |
AUDI | 06E906265N | |
SEAT | 036906262AA | |
SEAT | 03C906262AC | |
SEAT | 03C906262AE | |
SEAT | 03C906262Q | |
SEAT | 03C906262T | |
SEAT | 04E906262 | |
SEAT | 06E906265AB | |
SEAT | 06E906265J | |
SEAT | 06E906265N | |
SKODA | 036906262AA | |
SKODA | 03C906262AC | |
SKODA | 03C906262AE | |
SKODA | 03C906262Q | |
SKODA | 03C906262T | |
SKODA | 04E906262 | |
SKODA | 06E906265AB | |
SKODA | 06E906265J | |
SKODA | 06E906265N | |
VOLKSWAGEN | 036906262AA | |
VOLKSWAGEN | 03C906262AC | |
VOLKSWAGEN | 03C906262AE | |
VOLKSWAGEN | 03C906262Q | |
VOLKSWAGEN | 03C906262T | |
VOLKSWAGEN | 04E906262 | |
VOLKSWAGEN | 06E906265AB | |
VOLKSWAGEN | 06E906265J | |
VOLKSWAGEN | 06E906265N | |
LAMBORGHINI | 036906262AA | |
LAMBORGHINI | 03C906262AC | |
LAMBORGHINI | 03C906262AE | |
LAMBORGHINI | 03C906262Q | |
LAMBORGHINI | 03C906262T | |
LAMBORGHINI | 04E906262 | |
LAMBORGHINI | 06E906265AB | |
LAMBORGHINI | 06E906265J | |
LAMBORGHINI | 06E906265N | |
BENTLEY | 036906262AA | |
BENTLEY | 03C906262AC | |
BENTLEY | 03C906262AE | |
BENTLEY | 03C906262Q | |
BENTLEY | 03C906262T | |
BENTLEY | 04E906262 | |
BENTLEY | 06E906265AB | |
BENTLEY | 06E906265J | |
BENTLEY | 06E906265N |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV712 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.