
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 721 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV716 SKV
| AUDI | 04C906262D | |
| AUDI | 06E906265P | |
| SEAT | 04C906262D | |
| SEAT | 06E906265P | |
| SKODA | 04C906262D | |
| SKODA | 06E906265P | |
| VOLKSWAGEN | 04C906262D | |
| VOLKSWAGEN | 06E906265P | |
| LAMBORGHINI | 04C906262D | |
| LAMBORGHINI | 06E906265P | |
| BENTLEY | 04C906262D | |
| BENTLEY | 06E906265P |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV716 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.