Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 815 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV735 SKV
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
L32D18861A, LF6818861B, LF6818861D, LFB618861A, LFB618861B, LFB618861C, LFH218861A, LFH218861B, LFL818861, LFL818861C
MAZDA | L32D18861A | |
MAZDA | LF6818861B | |
MAZDA | LF6818861D | |
MAZDA | LFB618861A | |
MAZDA | LFB618861B | |
MAZDA | LFB618861C | |
MAZDA | LFH218861A | |
MAZDA | LFH218861B | |
MAZDA | LFL818861 | |
MAZDA | LFL818861C |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV735 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.