Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1000 |
Ciężar [kg] | 0,19 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 5 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV854 SKV
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
30637015, 30637519, 30651724, 30751545, 30774496, 8627750, 8631670, 8642738, 8658134, 8670276, 8670278, 9202988, 9454597, 9470407, 9470982
R100210164
0035420418, A0035420418
99660612800
22693CD700
1367823, 1416163, 1484862, 1495746, 6G9N9F472HA, 6G9N9F472HB, 6G9N9F472HC, 6G9N9G444AA, 9G9N9F472HA
FORD | 1367823 | |
FORD | 1416163 | |
FORD | 1484862 | |
FORD | 1495746 | |
FORD | 6G9N9F472HA | |
FORD | 6G9N9F472HB | |
FORD | 6G9N9F472HC | |
FORD | 6G9N9G444AA | |
FORD | 9G9N9F472HA | |
MERCEDES-BENZ | 0035420418 | |
MERCEDES-BENZ | A0035420418 | |
NISSAN | 22693CD700 | |
PORSCHE | 99660612800 | |
RENAULT | R100210164 | |
VOLVO | 30637015 | |
VOLVO | 30637519 | |
VOLVO | 30651724 | |
VOLVO | 30751545 | |
VOLVO | 30774496 | |
VOLVO | 8627750 | |
VOLVO | 8631670 | |
VOLVO | 8642738 | |
VOLVO | 8658134 | |
VOLVO | 8670276 | |
VOLVO | 8670278 | |
VOLVO | 9202988 | |
VOLVO | 9454597 | |
VOLVO | 9470407 | |
VOLVO | 9470982 | |
FERRARI | 199612 | |
MASERATI | 199612 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV854 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.