Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Kolor | niebieski |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 5 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV906 SKV
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
036906262G
036906262G
036906262G
036906262G
AUDI | 036906262G | |
SEAT | 036906262G | |
SKODA | 036906262G | |
VOLKSWAGEN | 036906262G | |
VAG | 030906262K | |
VAG | 036906262E | |
VAG | 036906262G | |
VAG | 036906262J | |
LAMBORGHINI | 036906262G | |
BENTLEY | 036906262G |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV906 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.