Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Ciężar [kg] | 1,75 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
średnica zewnętrzna [mm] | 120 |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 29SKV001 SKV
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1J0598477
1J0598477
1J0598477
1J0598477
AUDI | 1J0598477 | |
SEAT | 1J0598477 | |
SKODA | 1J0598477 | |
VOLKSWAGEN | 1J0598477 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 29SKV001 SKV w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 29SKV001 SKV:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.