| Masa [g] | 66 |
| Szerokość 1 [mm] | 10 |
| Długość [mm] | 870 |
| nr EAN | 3413521207006 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy CA10AV870 SNR
| ALFA ROMEO | 0060517424 | |
| ALFA ROMEO | 60517424 | |
| ALFA ROMEO | 60556707 | |
| AUDI | 054903137D | |
| AUDI | 068903137B | |
| BMW | 12 31 1 268 675 | |
| FIAT | 7546910 | |
| HONDA | 31110-679-014 | |
| HONDA | 56992-PE0-003 | |
| HONDA | 56992-PE0-004 | |
| MITSUBISHI | MD011351 | |
| MITSUBISHI | MD030768 | |
| NISSAN | 11720-D0101 | |
| NISSAN | 11720-D2000 | |
| NISSAN | 11720-D2005 | |
| NISSAN | 11720-D2005JP | |
| NISSAN | 11720-D2005KE | |
| NISSAN | 11720-D3300 | |
| NISSAN | 11720-D3301 | |
| NISSAN | 11720-D3310 | |
| NISSAN | 11720-E3015 | |
| NISSAN | 11720-N9800 | |
| NISSAN | 11720-V5500 | |
| NISSAN | 11720-V5501 | |
| NISSAN | 11720-V5591JP | |
| NISSAN | 11720-V5591KE | |
| NISSAN | 11720-W4405 | |
| OPEL | 1854712 | |
| OPEL | 3009003 | |
| OPEL | 950358 | |
| OPEL | 950376 | |
| ROVER | GCB10875 | |
| ROVER | GFB10875 | |
| ROVER | GFB273 | |
| TOYOTA | 99321-00870 | |
| TOYOTA | 99331-00870 | |
| TOYOTA | 99331-00880 | |
| TOYOTA | 99331-10870 | |
| VAUXHALL | 90006259 | |
| VAUXHALL | 90169081 | |
| VAUXHALL | 91142246 | |
| VAUXHALL | 93182245 | |
| VOLVO | 3244271 | |
| VOLVO | 430174 | |
| VOLVO | 950350 | |
| VOLVO | 950355 | |
| VOLVO | 950360 | |
| VOLVO | 958305 | |
| VOLVO | 973547 | |
| VOLKSWAGEN | 068903137B | |
| HYUNDAI | 25211-21000 |
Zastosowanie Pasek klinowy CA10AV870 SNR w samochodach:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.