Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford TRANSIT V363 Platforma / podwozie (FED, FFD) 2.2 TDCi (2013.08-2018.12) 125km » DK66.002 snr
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Platforma / Podwozie (fed, Ffd) 2.2 Tdci (2013.08-2018.12) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DK66.002 SNR

DK66.002 Wał napędowy SNR
snr DK66.002
Wał napędowy DK66.002
DK66.002
snr DK66.002 Wał napędowy
Wał napędowy DK66.002 snr
Wał napędowy DK66.002 snr
511.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK66.002

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]6073
Długość [mm]884
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła21
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]49
Średnica przegubu po stronie koła [mm]75
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.22
nr EAN3413521591525

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK66.002 SNR

Półoś napędowa przód P 868/884mm pasuje do: DS DS 3, CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 II, C3 II/HATCHBACK, C3 PICASSO, DS3, PEUGEOT 2008 I, 207, 207/HATCHBACK, 208 I 1.0-1.6D 02.06-
numery OEM:
CITROËN      3273QA
CITROËN      3273WL
CITROËN      327538
CITROËN      9672620780
CITROËN      9685532680
CITROËN      9801388680
PEUGEOT      3273PZ
PEUGEOT      3273QA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DK66.002 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.