Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Audi A5 (F53, F5P) 2.0 TDI (2017.05-2020.02) 150km » GA357.54 snr
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 2.0 Tdi (2017.05-2020.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.54 SNR

GA357.54 Rolka napinająca paska wieloklinowego SNR
snr GA357.54
Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.54
GA357.54
snr GA357.54 Rolka napinająca paska wieloklinowego
Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.54 snr
Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.54 snr
164.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

GA357.54

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]670
Średnica zewnętrzna 1 [mm]65
Szerokość 1 [mm]26
nr EAN3413521324987

skład zestawu:
GAA Rolka napinająca paska wieloklinowego
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.54 SNR

Napinacz paska wielorowkowego pasuje do: AUDI A3, TT, SKODA SUPERB II, VW CC B7, CORRADO, EOS, GOLF V, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI 1.9D-3.6 08.91-12.16
numery OEM:
AUDI      022145299L
SKODA      022145299L
VOLKSWAGEN      022145299L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.54 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.54 SNR:

Rafał, Straszęcin
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.