Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Opel ASTRA F (T92) 1.7 TDS (F19, M19) (1992.03-1998.09) 82km » GA373.01 snr
wybrany samochód: 
Opel Astra F (t92) 1.7 Tds (f19, M19) (1992.03-1998.09) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego GA373.01 SNR

GA373.01 Rolka napinająca paska wieloklinowego SNR
snr GA373.01
Rolka napinająca paska wieloklinowego GA373.01
142.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

GA373.01

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]830
Średnica zewnętrzna 1 [mm]65
Szerokość 1 [mm]25
nr EAN3413521279324

skład zestawu:
GAA Rolka napinająca paska wieloklinowego
VIS Śruba
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego GA373.01 SNR

Napinacz paska wielorowkowego pasuje do: CHRYSLER SEBRING; CITROEN C4 AIRCROSS, C-CROSSER; DODGE AVENGER, CALIBER, JOURNEY; JEEP COMPASS, PATRIOT; MITSUBISHI ASX, LANCER VIII 1.6D-2.4LPG 06.06-
numery OEM:
JEEP      4891 595AB
PEUGEOT      5751-G5
PEUGEOT      1614201280
PEUGEOT      1611425980
PEUGEOT      5751-H7
MITSUBISHI      1345A079
MITSUBISHI      1345A060
MITSUBISHI      1345A008
DODGE      4891 595AB
CITROËN      1614201280
CITROËN      1611425980
CITROËN      5751-H7
CHRYSLER      4891 595AB

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego GA373.01 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego GA373.01 SNR:

2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.