
| Masa [g] | 880 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 80,02 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 41,976 |
| Szerokość 1 [mm] | 37 |
| nr EAN | 3413520324674 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła R160.20 SNR
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
0046421951, 0060815882, 0071714472, 46421951, 60510366, 60815882, 71714472
0046421951, 46421951, 60811569, 71714472
11061976, 46421951, 46541344, 60811569, 71714472
KFB0126139
| ALFA ROMEO | 0046421951 | |
| ALFA ROMEO | 0060815882 | |
| ALFA ROMEO | 0071714472 | |
| ALFA ROMEO | 46421951 | |
| ALFA ROMEO | 60510366 | |
| ALFA ROMEO | 60815882 | |
| ALFA ROMEO | 71714472 | |
| AUDI | N01 235 01 | |
| BMW | 07 11 9 934 749 | |
| CITROËN | 329737 | |
| CITROËN | 334558 | |
| FIAT | 11061976 | |
| FIAT | 46421951 | |
| FIAT | 46541344 | |
| FIAT | 60811569 | |
| FIAT | 71714472 | |
| HONDA | 90681-ST3-E00 | |
| LANCIA | 0046421951 | |
| LANCIA | 46421951 | |
| LANCIA | 60811569 | |
| LANCIA | 71714472 | |
| MAZDA | FB01-26-139 | |
| MITSUBISHI | MB244835 | |
| OPEL | 374952 | |
| PEUGEOT | 329737 | |
| PEUGEOT | 334558 | |
| SEAT | N01 235 01 | |
| SKODA | N01 235 01 | |
| VAUXHALL | 13208672 | |
| VOLVO | 30872828 | |
| VOLKSWAGEN | N01 235 01 | |
| KIA | KFB01 26 139 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła R160.20 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła R160.20 SNR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.