Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » S 2210 R sofima

Filtr oleju S 2210 R SOFIMA

S 2210 R Filtr oleju SOFIMA
sofima S 2210 R
Filtr oleju S 2210 R
S 2210 R
sofima S 2210 R Filtr oleju
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S 2210 R

producent:

SOFIMA

Wysokość [mm] 87,5
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 78
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 61
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dwoma zaworami zwrotnymi
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 8013097042299

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju S 2210 R SOFIMA

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 164, 33, AUDI COUPE B2, FIAT 127, 900 T/E, 900 T/E PULMINO, CINQUECENTO, CROMA, PANDA, REGATA, RITMO, SEICENTO / 600 0.65-3.0 06.71-12.15

Filtr oleju S 2210 R ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Filtr oleju S 2210 R producenta SOFIMA

FIAT

46805828, 71736162, 71771365

numery OEM:
FIAT      46805828
FIAT      71736162
FIAT      71771365
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju S 2210 R SOFIMA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju S 2210 R SOFIMA:

2020-05-07
 5/5
Olej OK, czeka na wymianę.
2022-01-03
 5/5
Filterek w korzystnej cenie w tym sklepie
2022-09-30
 5/5
Filtr Ok, stosuję do Iveco Daily.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

SOFIMA