Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A4 B6 Avant (8E5) 1.8 T quattro (2002.11-2004.12) 190km » S 5031 PE sofima
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Avant (8e5) 1.8 T Quattro (2002.11-2004.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju S 5031 PE SOFIMA

S 5031 PE Filtr oleju SOFIMA
sofima S 5031 PE
Filtr oleju S 5031 PE
S 5031 PE
sofima S 5031 PE Filtr oleju
Filtr oleju S 5031 PE sofima
Filtr oleju S 5031 PE sofima
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S 5031 PE

producent:

SOFIMA

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]100
średnica zewnętrzna [mm]67,2
Średnica zewnętrzna 1 [mm]39
Średnica wewnętrzna 1 [mm]22
Średnica wewnętrzna 2 [mm]28
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN8013097066462

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju S 5031 PE SOFIMA

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO 1.2-1.9D 06.03-
numery OEM:
FIAT      55197218
FIAT      55238304
FIAT      71765464
FIAT      71773178
FIAT      73504027
FORD      1565249
FORD      1758774
FORD      9S51-6731-C2A
OPEL      4708750
OPEL      5650367
SUZUKI      16510-M86J20-00
SUZUKI      16510N86J00
SUZUKI      16511-85E10
TATA (TELCO)      570318139905
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju S 5031 PE SOFIMA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju S 5031 PE SOFIMA:

Krzysztof, Laski k/Warszawy
2020-05-07
 5/5
Olej OK, czeka na wymianę.
jan, Ząbki
2022-01-03
 5/5
Filterek w korzystnej cenie w tym sklepie
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-09-30
 5/5
Filtr Ok, stosuję do Iveco Daily.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

SOFIMA