Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) (1994.06-1999.10) 208km » S 5160 PE sofima
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.5 V6 24v (v25w, V45w) (1994.06-1999.10) 208km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju S 5160 PE SOFIMA

S 5160 PE Filtr oleju SOFIMA
sofima S 5160 PE
Filtr oleju S 5160 PE
S 5160 PE
sofima S 5160 PE Filtr oleju
Filtr oleju S 5160 PE sofima
Filtr oleju S 5160 PE sofima
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 2.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S 5160 PE

producent:

SOFIMA

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]130
średnica zewnętrzna [mm]53,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]26
Średnica wewnętrzna 1 [mm]20,5
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN8013097067452

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju S 5160 PE SOFIMA

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO GIULIA, STELVIO 2.2D 10.15-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71779389
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju S 5160 PE SOFIMA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju S 5160 PE SOFIMA:

Krzysztof, Laski k/Warszawy
2020-05-07
 5/5
Olej OK, czeka na wymianę.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2022-09-30
 5/5
Filtr Ok, stosuję do Iveco Daily.
jan, Ząbki
2022-01-03
 5/5
Filterek w korzystnej cenie w tym sklepie

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

SOFIMA
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.