przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 33 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,50 |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Średnica przegubu [mm] | 94,00 |
Długość [mm] | 97,0 |
Wymiar gwintu | M16x1.5F |
Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
Nowa część | |
nr EAN | 4019064734024 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 36622 SPIDAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
2Q0498099M, 5K0407311, 5M0498099, 5M0498099A, 5M0498099AX, 5M0498099X, 5Q0498099B
5M0498099, 5M0498099A, 5M0498099AX, 5M0498099X
5M0498099, 5M0498099A, 5M0498099AX, 5M0498099X
AUDI | 5M0498099 | |
AUDI | 5M0498099A | |
AUDI | 5M0498099AX | |
AUDI | 5M0498099X | |
SKODA | 5M0498099 | |
SKODA | 5M0498099A | |
SKODA | 5M0498099AX | |
SKODA | 5M0498099X | |
VOLKSWAGEN | 2Q0 498 099 M | |
VOLKSWAGEN | 5K0 407 311 | |
VOLKSWAGEN | 5M0 498 099 | |
VOLKSWAGEN | 5M0498099A | |
VOLKSWAGEN | 5M0498099AX | |
VOLKSWAGEN | 5M0498099X | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 498 099 B |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 36622 SPIDAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.