Strona zabudowy | Oś przednia |
Grubość [mm] | 15,5 |
Wysokość [mm] | 56,5 |
Liczba wskaźników zużycia okładzin [na oś] | 2 |
System hamulcowy | AKEBONO |
Długość [mm] | 141 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Jakość | PJ |
Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULCOWE TOYOTA AVENSIS, CARINA E, MR2 (PRZOD) KPL STARLINE S BD S464 STARLINE
NISSAN | AY040TY037 | |
TOYOTA | 0446512160 | |
TOYOTA | 0446517050 | |
TOYOTA | 0446517160 | |
TOYOTA | 0446520230 | |
TOYOTA | 0446520250 | |
TOYOTA | 0446520470 | |
TOYOTA | 0446520510 | |
TOYOTA | 044652B020 | |
TOYOTA | 04465YZZCF | |
TOYOTA | 0449112590 | |
TOYOTA | 0449117170 | |
TOYOTA | 044912B070 | |
TOYOTA | 446520510 |
Zastosowanie KLOCKI HAMULCOWE TOYOTA AVENSIS, CARINA E, MR2 (PRZOD) KPL STARLINE S BD S464 STARLINE w samochodach:
Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.
W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.
Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.
Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.
STARLINE jest rozpoznawaną marką na rynku motoryzacyjnym, znana z oferowania części zamiennych i akcesoriów samochodowych o doskonałym stosunku jakości do ceny. Z ich szeroką gamą produktów przeznaczonych dla rozmaitych marek i modeli pojazdów, STARLINE prezentuje się jako wybór optymalny dla konsumentów szukających ekonomicznych, lecz niezawodnych rozwiązań.
Co wyróżnia ofertę STARLINE:
Dla kogo dedykowane są części STARLINE?
Części STARLINE najlepiej odpowiadają na potrzeby osób, które priorytetowo traktują zarówno cenę, jak i jakość. Są to zarówno indywidualni posiadacze pojazdów, jak i profesjonalne serwisy, którzy oczekują niezawodnych części zamiennych w konkurencyjnych cenach.
Strategia STARLINE w oferowaniu doskonałego stosunku ceny do jakości.
Zaangażowanie STARLINE w zapewnianie wartości przy zachowaniu niskich kosztów realizowane jest przez skuteczne zarządzanie produkcją i logistyką, co pozwala na oferowanie produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Dzięki temu, klienci mogą korzystać z trwałych i efektywnych rozwiązań bez obciążania budżetu.