Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 10 92 9540 swag autoteile gmbh

Zawieszenie, przekładnia kierownicza 10 92 9540 SWAG Autoteile GmbH

10 92 9540 Zawieszenie, przekładnia kierownicza SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

10 92 9540

Grubość [mm] 25,0
Średnica wewnętrzna [mm] 12,2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 36
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 24
Ciężar [kg] 0,061
nr EAN 4044688295408

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 10 92 9540 SWAG Autoteile GmbH

Silentblock przekładni kierowniczej L/P przód pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), SLK (R171) 1.8-6.2 05.00-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      203 333 05 14
MERCEDES-BENZ      A203 333 05 14

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 10 92 9540 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.