Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » 10 93 6914 swag autoteile gmbh

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 10 93 6914 SWAG Autoteile GmbH

10 93 6914 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów SWAG Autoteile GmbH
43.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

10 93 6914

Długość [mm] 205
Szerokość [mm] 585,0
Grubość [mm] 40,0
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Strona zabudowy z lewej
Ciężar [kg] 0,045
nr EAN 4044688369147

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 10 93 6914 SWAG Autoteile GmbH

Uszczelka pokrywy zaworów L pasuje do: MERCEDES C (C204), C (W204), C T-MODEL (S204), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219), E (W211), E (W212), E T-MODEL (S211), E T-MODEL (S212) 6.2/6.3 01.06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      156 016 19 21
MERCEDES-BENZ      156 016 25 21
MERCEDES-BENZ      A156 016 19 21
MERCEDES-BENZ      A156 016 25 21
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 10 93 6914 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.