Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.5 V6 24V Napęd na wszystkie koła (FT) (1995.12-1998.03) 160km » 10 93 7538 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Suzuki Vitara (et, Ta, Td) 2.5 V6 24v Napęd Na Wszystkie Koła (ft) (1995.12-1998.03) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 10 93 7538 SWAG Autoteile GmbH

10 93 7538 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK0284, 6PK2075, 6PK2076, 6PK2077, 6PK2078, 6PK2079, 6PK2080, 6PK2081, 6PK2082, 6PK2083, 6PK2085

numer części:

10 93 7538

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2080
Ciężar [kg]0,212
Ilość żeber6
nr EAN4044688573315

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 10 93 7538 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
BMW      11 28 7 786 075
BMW      11 28 7 787 535
FORD      1 013 202
FORD      4 160 169
FORD      4 576 608
FORD      6 727 880
FORD      6 811 351
MAZDA      AJ03-15-908
MAZDA      AJ03-15-908B
MAZDA      AJ52-15-908
MERCEDES-BENZ      008 997 21 92
MERCEDES-BENZ      008 997 37 92
MERCEDES-BENZ      010 997 48 92
MERCEDES-BENZ      010 997 80 92
MERCEDES-BENZ      A008 997 21 92
MERCEDES-BENZ      A008 997 37 92
MERCEDES-BENZ      A010 997 48 92
MERCEDES-BENZ      A010 997 80 92
VOLKSWAGEN      074 903 137 BA
VOLKSWAGEN      74 903 137 BA
CHEVROLET      96989017
FORD USA      3L8E8620BA
FORD USA      93BB6C301BC
FORD USA      93BB6C301BD
FORD USA      93BB6C301BE
FORD USA      XS2E8620HB
JEEP      33000558
JEEP      53001120
JEEP      53013676AB
JEEP      JK060817
JEEP      Q4060817
LAND ROVER      1316644
LAND ROVER      PQS500081

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 10 93 7538 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.