Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 10 94 7576 swag autoteile gmbh

Zawieszenie, przekładnia kierownicza 10 94 7576 SWAG Autoteile GmbH

10 94 7576 Zawieszenie, przekładnia kierownicza SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

10 94 7576

Grubość [mm] 32,0
Średnica wewnętrzna [mm] 10,0
średnica zewnętrzna [mm] 46,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
nr EAN 4044688475763

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 10 94 7576 SWAG Autoteile GmbH

Silentblock przekładni kierowniczej L/P przód pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210) 2.0-5.4 06.95-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      210 463 10 66
MERCEDES-BENZ      A210 463 10 66

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 10 94 7576 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.