Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Audi A6 e-tron Avant (GH5) 100 (2024-???) 462km » 20 94 0712 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Audi A6 E-tron Avant (gh5) 100 (2024-???) 462km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 20 94 0712 SWAG Autoteile GmbH

20 94 0712 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6DPK1814, 6DPK1815, 6DPK1816, 6DPK1817, 6DPK1818, 6DPK1819, 6DPK1820

numer części:

20 94 0712

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1817
Szerokość [mm]21,36
jednostronny/dwustronnydwustronny
Grubość [mm]6,8
DIN / ISO7867
MateriałCR (kauczuk chloroprenowy)
Ciężar [kg]0,26
Ilość żeber6
nr EAN4044688407122

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 20 94 0712 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
BMW      11 28 7 800 345
BMW      11 28 8 506 994
BMW      11 28 8 512 069
BMW      11 28 8 574 958

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 20 94 0712 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.