Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 30 93 4459 swag autoteile gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 30 93 4459 SWAG Autoteile GmbH

30 93 4459 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6DPK1192, 6DPK1193, 6DPK1194, 6DPK1195, 6DPK1196, 6DPK1197, 6DPK1198

numer części:

30 93 4459

Długość [mm] 1195
jednostronny/dwustronny dwustronny
Ciężar [kg] 0,30
Ilość żeber 6
nr EAN 4044688572806

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 30 93 4459 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
AUDI      06A 260 849
AUDI      06A 260 849 A
AUDI      06A 260 849 B
AUDI      06A 260 849 C
AUDI      06A 260 849 E
AUDI      6A 260 849
AUDI      6A 260 849 A
AUDI      6A 260 849 B
AUDI      6A 260 849 C
AUDI      6A 260 849 E
FORD      1 111 928
SEAT      06A 260 849 B
SEAT      06A 260 849 C
SEAT      06A 260 849 E
SEAT      6A 260 849 B
SEAT      6A 260 849 C
SEAT      6A 260 849 E
SKODA      06A 260 849 B
SKODA      06A 260 849 C
SKODA      6A 260 849 B
SKODA      6A 260 849 C
VOLKSWAGEN      06A 260 849
VOLKSWAGEN      06A 260 849 A
VOLKSWAGEN      06A 260 849 B
VOLKSWAGEN      06A 260 849 C
VOLKSWAGEN      06A 260 849 E
VOLKSWAGEN      6A 260 849
VOLKSWAGEN      6A 260 849 A
VOLKSWAGEN      6A 260 849 B
VOLKSWAGEN      6A 260 849 C
VOLKSWAGEN      6A 260 849 E
FORD USA      98VW6A359CA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 30 93 4459 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.