Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 33 10 0351 swag autoteile gmbh

Cięgło, hamulec postojowy 33 10 0351 SWAG Autoteile GmbH

33 10 0351 Cięgło, hamulec postojowy SWAG Autoteile GmbH
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

33 10 0351

parzyste numery artykułów 33 10 0358
Długość [mm] 1255
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Ciężar [kg] 0,420
nr EAN 4054232013136

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 33 10 0351 SWAG Autoteile GmbH

Linka hamulca ręcznego tył L (1255mm) pasuje do: ALFA ROMEO 156, GT 1.6-3.2 02.97-09.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      60624591
ALFA ROMEO      60624591 SK1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 33 10 0351 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.